Vreedzaam geeft parlement én regering een 7: “Het gaat een beetje te traag”

NDP-assembleelid Jennifer Vreedzaam heeft zowel het parlement als de regering beoordeeld met een 7. Het assembleelid stelt echter dat het tempo van beleid “een beetje te traag” is en dat zij bij verschillende ministeries nog altijd concretisering mist.

Apr 15, 2026 - 15:12
Vreedzaam geeft parlement én regering een 7: “Het gaat een beetje te traag”
NDP-assembleelid Jennifer Vreedzaam heeft zowel het parlement als de regering beoordeeld met een 7. Het assembleelid stelt echter dat het tempo van beleid “een beetje te traag” is en dat zij bij verschillende ministeries nog altijd concretisering mist.