Suriname loopt één jaar achter met OAS-contributie
Suriname wil de 56e Algemene Vergadering van de OAS in Panama benutten voor nieuwe financiering, technische steun en internationale projecten, terwijl het land tegelijk een contributieachterstand van ongeveer één jaar bij de organisatie moet inlopen. Dat zegt ambassadeur Marlon Mohamed-Hoesein, permanent vertegenwoordiger van Suriname bij de OAS, in een exclusief interview met Suriname Herald.
Suriname wil de 56e Algemene Vergadering van de OAS in Panama benutten voor nieuwe financiering, technische steun en internationale projecten, terwijl het land tegelijk een contributieachterstand van ongeveer één jaar bij de organisatie moet inlopen. Dat zegt ambassadeur Marlon Mohamed-Hoesein, permanent vertegenwoordiger van Suriname bij de OAS, in een exclusief interview met Suriname Herald.