Jogi: “Vorige regering regeert al lang niet meer, VHP zit een jaar in oppositie”

VHP-assembleelid Mahinder Jogi stelt dat de regering-Simons verantwoordelijkheid moet nemen voor de problemen rond de Van ‘t Hogerhuysstraat. Volgens hem kan de situatie niet langer op de vorige regering worden afgeschoven, omdat de VHP inmiddels een jaar in de oppositie zit en weggebruikers nog altijd de gevolgen ondervinden.

Jun 22, 2026 - 14:37
Jogi: “Vorige regering regeert al lang niet meer, VHP zit een jaar in oppositie”
VHP-assembleelid Mahinder Jogi stelt dat de regering-Simons verantwoordelijkheid moet nemen voor de problemen rond de Van ‘t Hogerhuysstraat. Volgens hem kan de situatie niet langer op de vorige regering worden afgeschoven, omdat de VHP inmiddels een jaar in de oppositie zit en weggebruikers nog altijd de gevolgen ondervinden.